08 januari 2023

Nieuwjaarsbijeenkomst 2023

Op vrijdag 13 januari vanaf 19.30 uur houdt het CDA Apeldoorn haar nieuwjaarsbijeenkomst. Alle leden van het CDA Apeldoorn worden van harte uitgenodigd het glas met ons te heffen en te proosten op het nieuwe politieke jaar 2023. Natuurlijk zijn ook andere belangstellenden en relaties van het CDA Apeldoorn van harte welkom.

Mocht je graag eens kennis willen maken met fractie of bestuur? Heb je zelf misschien een vraag die je ter sprake wilt brengen in de gemeenteraad? Of wil je zelf op termijn actief worden in het CDA Apeldoorn? Schroom dan niet je bent van harte welkom op deze informele bijeenkomst.

LOKATIE:

De nieuwjaarsbijeenkomst van het CDA Apeldoorn wordt gehouden in het Stadscafe aan de nieuwstraat 295 in Apeldoorn. Als je met de auto komt is de dichtstbijzijnde parkeergarage de Museumgarage naast CODA. Het is vanzelfsprekend ook mogelijk om met de fiets of het OV te komen.

Zien we je op 13 januari? We verheugen ons op je komst.