01 juli 2020

DOEN WAT MOET!

Daar staat het CDA in Bronckhorst voor. Wat moet er in deze tijd gedaan worden om de inwoners en ondernemers van Bronckhorst een fijne en goede toekomst te bieden?
Het CDA vindt dat er verantwoorde en financieel haalbare keuzes gemaakt moeten worden. Om deze keuzes verantwoord te kunnen maken, moeten we eerst de volgende vragen beantwoorden:
Welke gemeente willen we zijn?
Hoe betrekken we tijdig onze inwoners bij de te maken keuzes?
Over welke gedegen beleidsstukken en initiatieven in de samenleving kunnen wij als CDA positief gestemd zijn?
Laat duidelijk zijn, dat wij de open communicatie met de samenleving aangaan, samen met jullie als inwoners en ondernemers. Jullie energie en initiatieven zorgen ervoor dat Bronckhorst mooier wordt. Plannen die we samen oppakken maken we tot een succes. We luisteren naar elkaar en pakken door. Dat noemen wij: DOEN WAT MOET! Wij doen het samen!

In Bronckhorst

• Blijft de kwaliteit van leven voor iedere leeftijdsgroep hoog.
  • Krijgen lokale bedrijven de ruimte om te ontwikkelen, ook in ons buitengebied.
  • Ervaren agrarische bedrijven geen beperkingen, maar hebben een toekomst.
  • Gaan we voor duurzaam wonen en nieuwbouw voor jong en oud wordt werkelijkheid met minder regels en bureaucratie.
  • Geven we ruimte aan toerisme en versterken daarmee de lokale winkeliers en de horeca.
  • Worden duurzaamheidsopdrachten uitgevoerd, doordat we het eerlijke gesprek met inwoners voeren.
  • Werkt het CDA aan een Modern sport- en accommodatie beleid voor een optimale spreiding en kwalitatieve voorzieningen.

Volg op 9 juli de beraadslaging via www.bronckhorst.nl  en ervaar het verschil.

CDA Bronckhorst DOEN WAT MOET!