13 december 2020

Politieke aspiraties? Dan zoeken wij jou!

Ben jij die gemotiveerde inwoner die zich wil inzetten voor de Bronckhorster samenleving? Is het ook zo dat je in gezelschap heel vaak tegen anderen zegt: “Ik zou het wel weten hoe ze het moeten aanpakken op het gebied van de energie-transitie, grondstoffenbeleid, leefomgeving, de woningbouw of de zorg”. Dan is het misschien een goed moment om politiek actief te worden. Politici praten over bovengenoemde zaken en nemen daarover uiteindelijk ook de beslissingen.

Deze beslissingen hebben veelal een toekomstgerichte impact. Waar worden woningen gebouwd? Hoe gaat het met de betaalbaarheid van zorg? Wat hebben we nodig om welke energiedoelen te halen? Wil je meedenken en meepraten over de toekomst en vind je ook dat Bronckhorst een plaats moet blijven waar het goed wonen, werken en recreëren is? Sta je midden in de Bronckhorster samenleving en kun je signalen uit de samenleving oppikken en deze verbinden met praktisch politiek handelen? Sta je achter de uitgangs- en standpunten van het CDA Bronckhorst en wil je deze actief uitdragen als raads- of commissielid?

Dan daagt het CDA Bronckhorst je uit om je aan te melden bij een van onze fractieleden voor meer info of te mailen naar [email protected]

De CDA fractie wenst je fijne Kerstdagen en een heel goed 2021.
En mocht je politieke interesse hebben, maak het dan waar in het komend jaar!