Kandidaat Tweede Kamer

Ambonstraat 25A
9715 HB Groningen
cda.groningen.stad@gmail.com

Er konden geen recente agenda items worden gevonden..

Graag actief meedenken met het CDA?

Het CDA Groningen kent veel actieve en betrokken leden, die zich graag willen inzetten voor Stad. Voor deze leden is er Stad en Land. Dit nieuwe initiatief geeft leden de mogelijkheid zich met politieke thema’s bezig te houden.

Aan de hand van door de leden opgeworpen vragen, ideeën en plannen worden op de Algemene Ledenvergadering groepjes gevormd met mensen die zich met dat onderwerp bezig willen houden. Iedere groep gaat vervolgens aan de slag en formuleert zelf de precieze vraagstelling en doelstelling. De bevindingen van de groep worden op de volgende ALV gepresenteerd. Hierna zit de taak van de groep erop en kunnen aan de hand van nieuwe ideeën en vragen nieuwe groepen worden gevormd.

Inmiddels zijn twee groepen enthousiast aan de slag gegaan.

Zorg en de gemeente: De overheveling van de zorg naar de gemeente is zeer actueel thema. Dit groepje houdt de vinger aan de pols.

Waarden van het CDA: Een zoektocht naar nieuwe en klassieke waarden binnen de christen-democratie. Hoe kunnen we deze herkenbaar naar buiten brengen?

Voor informatie over “Stad en Land” kunt u terecht bij:

Rix Groenboom (rix@home.nl) en Chris Hoekstra (hoekstra_chris@hotmail.com)