26 april 2019

Koninklijke Onderscheiding voor CDA Raadslid Agnes Jonkhout en haar partner Harrie Peil.

Het CDA Meerssen feliciteert Agnes Jonkhout en haar partner Harrie Peil van harte met de Koninklijk Onderscheiding als lid in de Orde van Oranje Nassau.

Het is een hele eer voor je dat je deze hebt gekregen voor al je werkzaamheden ten behoeve van de politiek, het jarenlange raadslidmaatschap en lid van de provinciale staten, vrouwenorganisatie Appolonia en de tennisvereniging e.a. Vaak was je een stille kracht die veel werk verzette. In de politiek ben je onverstoorbaar, hardwerkend en bezitter van onmisbare kennis van vele dossiers. Wij zeggen vaak langs Agnes kom je niet heen. Je staat voor je zaak, wat het ook mag zijn. En vandaag sta je in het middelpunt van de belangstelling bij het krijgen van je lintje, maar ook je partner Harry heeft zojuist een onderscheiding gekregen voor al zijn vrijwilligerswerk t.b.v. de Geulse gemeenschap en daar buiten. Ook Harry van harte proficiat met de Koninklijke Onderscheiding.

Samen zijn jullie een duo dat zich op velerlei gebied inzet voor de Geulse samenleving en daar buiten. Wij zeggen wel eens Agnes en Harry zijn overal aanwezig. Je komt ze altijd tegen.

Tot slot hopen wij dat jullie je nog lang mogen inzetten voor Geulle en de Meerssense samenleving.

Het ga jullie goed en geniet van deze bijzondere dag.