Jelle van Deursen

Leeftijd: 26 jaar

Werkt bij: Ik ben werkzaam als business development consultant bij TTS GmbH, een Duits softwarebedrijf. Daarnaast ben ik burgercommissielid bij onze gemeente binnen de commissies burgers en algemene zaken & control.

Wat betekent thuis voor jou in Asten, Heusden en Ommel?
Thuis in Asten betekent een gevoel van saamhorigheid, sociale controle en participatie van mensen binnen onze mooie gemeente. Deze drie factoren zorgen voor het ''thuis'' gevoel wat zorgt voor een succesvolle samenleving. Het is essentieel om daarbij een omgeving te creëren waar mensen zich prettig voelen. Deze omgeving wordt bepaald door de directe fysieke omgeving, zoals groene voorzieningen en recreatiemogelijkheden, economische omstandigheden voor alle vormen van ondernemingen, sociale voorzieningen, zoals verenigingen, stichtingen en natuurlijke ook onze cafés en de mogelijkheden om in onze gemeente te kunnen wonen. Ik wil een bijdrage leveren aan het verbeteren en behouden van deze voorzieningen, als basis voor het thuis voelen in Asten.