Niels Schellekens

Kandidaat

En nu doorpakken! De slogan van het verkiezingsprogramma CDA Baarle-Nassau. Enkele speerpunten zijn: Een beleid ontwikkelen inzake vrijkomende agrarische bedrijven en bevorderen van innovatief en duurzaam ondernemen. In dit kader stellen we graag aan u voor:

Niels Schellekens, kandidaat nummer 6, is werkzaam als Rentmeester bij Verschel & Van Dun te Ulicoten. Duurzaam ondernemen ‘Ondernemers in onze gemeente werken en produceren volgens hoge standaarden, normen en waarden. Duurzaamheid op het gebied van gezondheid, energieverbruik en dierenwelzijn zijn hiervan goede voorbeelden.' Innovatieve ondernemers 'CDA is trots op de innovatieve ondernemers in de gemeente. Een voorbeeld hiervan is het bedrijf van kalverhouder Rudi Antens (voorzitter CDEB). Hij is in het bezit van een biomassaketel waarin hij snoeihout afkomstig van boomonderhoud uit onze gemeente gebruikt voor de productie van duurzame energie. Hierdoor wordt een deel van de fossiele brandstof vervangen. Een interessante en leerzame ontwikkeling. Kijk voor meer informatie op facebook.com/cda Baarle-Nassau. Verbinding Of het nu gaat om het opwekken van energie, andere teelsystemen of verbetering in het kader van het milieu: Ondernemers zoeken kansen om te benutten. In plaats van verdeling willen we graag verbinding zien. Er is al veel moois bereikt… en nu doorpakken!’ Meer informatie: cda.nl/noord-brabant/baarle-nassau, facebook.com/cda Baarle-Nassau