Jeroen Bruijns (1989) is sinds 2014 Gemeenteraadslid in Breda en was kandidaat Kamerlid voor het CDA in West-Brabant tijdens de Tweede Kamerverkiezingen van maart 2017. Geboren en getogen in de Gemeente Breda, voor altijd verbonden met de deze Parel van het Zuiden en vol van zijn geliefde dorp Bavel.

Jeroen ging na het cum laude behalen van zijn HAVO op het Onze Lieve Vrouwelyceum studeren aan de NHTV Internationale Hogeschool Breda waar hij in 2012 zijn bachelor Verkeerskunde (ing.) behaalde. Als echte stapellaar ronde hij in 2016 zijn bachelor Bestuurskunde (BSc.) af aan de Universiteit van Tilburg, waar hij in 2017 tevens zijn master Public Governance hoopt af te ronden.

Naast zijn studie werkte Jeroen bij de Tweede Kamerfractie van het CDA, als landelijk Dagelijks Bestuurslid van het CDJA, werkstudent bij de Gemeente Breda en als freelance debattrainer voor onder andere de Stichting Nederlands Debatinstituut.

Fractievoorzitter CDA Breda

Woordvoerder voor het CDA Breda op de volgende terreinen:

Ruimtelijke Ordening, Verkeer & Mobiliteit, Woningbouw, Landbouw, Dorp- & Wijkontwikkeling, Burgerparticipatie, Verenigingsleven, Sport, Onderwijs

Bestuurslid CDA Sportnetwerk

Lid namens Noord-Brabant in het CDA Landelijk Platform Campagne (LPC)

In mijn keuzes staat de samenleving altijd centraal. De overheid en markt moeten ten dienst staan aan de samenleving en niet andersom. Meer over mensen, minder overheid, minder markt."

Samen staan we sterk voor een #BeterBreda

Er konden geen recente agenda items worden gevonden..

Er konden geen recente albums worden gevonden..