05 december 2014

Vught Centraal: de toekomst van het centrum van Vught

CENTRUM VUGHT: LEVENDIG EN LEEFBAAR

Gemeente en politiek doen hun best om het centrum mooier te maken maar wat vindt u als bewoner, bezoeker, horeca-ondernemer of winkelier daarvan? Die vraag staat woensdagavond 17 december centraal tijdens de 1e thema-avond in de serie "Vught Centraal" die het CDA organiseert. Gespreksleider Erik Overman vraagt kersverse bewoner Marij van Noort hoe het het Vughtse Hart bevalt. Daarna vraagt hij bezoekers en gasten zoals centrummanager Jos Wegdam, winkelier Jules van der Steen, Chris Dorna als actieve bewoner van de  Torenstraat en horeca-ondernemer Eelke de Jong (cafe de 's-Limmerick) naar hun mening. Hoe kan het centrum van Vught een succes worden?  Is de verkeersafwikkeling goed geregeld en hoe functioneert de nieuwe parkeergarage? Moet het centrum aantrekkelijker worden gemaakt, bijv. met terrassen en groen?

Deze en andere onderwerpen komen beslist aan bod op woensdagavond 17 december in café De Getuige, Marktveld 4.  Iedereen is welkom vanaf 19.45, de discussie begint om 20.00u en om 21.30u wordt het glas geheven op de komende feestdagen, ook met hen die later binnenkomen