24 maart 2022

NL doet 2022

Bestuur- en leden van de fractie hadden zich dit jaar ingeschreven om opknapwerkzaamheden te doen in de kantine van Voetbalclub WBSV in Westbeemster aan de Jisperweg in het kader van NL doet, een actie van het Oranjefonds.

De ploeg werd in de vroege ochtend verwelkomt door voorzitter Marian Buis en haar echtgenoot Rob met koffie in de kantine. De leden van WBSV druppelden ook binnen zodat het een grote groep vrijwilligers werd. Er was in de kantine al het nodige voorwerk gedaan aan vrijmaken van de wanden, schuurwerk en afplakken zodat de verfkwasten en rode verf direct ter hand genomen konden worden. Eveline en Petra bekommerden zich over de voorjaarschoonmaak van de kleedkamers. Terwijl de WBSV-mannen buiten aan de slag gingen met de zonwering, verlichting en tribune.

Dank aan CDA-ers Ferry, Michel, Jaap, Arie, Ruben, Eveline en Petra voor hun inzet aan NL Doet 2022.

Het eindresultaat was een tevreden voorzitter in Westbeemster, die met de inzet van iedereen een aantal klussen van de to-do lijst kon afstrepen.

Annemiek Nuijens