Michel portret 01

Michel Segers

Raadslid

Over Michel: Michel is geboren in het Liduinaziekenhuis te Purmerend. Hij is opgegroeid aan de Purmerweg en is daarna met zijn ouders naar de Vooruitstraat gegaan. Momenteel woont Michel in de Middenbeemster

Achtergrond: Michel heeft op het Ignatiuscollege aan de Flevostraat gezeten en heeft daarna elektrotechniek en bouwkunde gestudeerd. Michel heeft ruim 25 jaar voor diverse landelijke winkelketenbedrijven gewerkt, en momenteel werkt hij voor de gemeente Waterland.

Mooiste plekje van de gemeente: Dan ga ik voor het Tramplein, en specifiek voor de nieuw geplaatste bank voor hotel Bellevue. Je hebt daar mooi zicht op de Herengracht, het vernieuwde busstation, de melkwegbrug en de Weidevenne, een prachtige samenhang tussen oud en nieuw Purmerend. En het mooiste plekje van de Beemster is op dit moment mijn eigen huis!

Motivatie: Er gebeurt heel veel in de wereld,  en er gaat veel veranderen, denk hier bijvoorbeeld aan de klimaatverandering, het opgeraken van de fossiele brandstoffen etc. Purmerend groeit en ontwikkelt en daar wil ik aan meehelpen of meedenken. Hoe kan dit beter dan in de politiek te gaan.

Waarom CDARentmeesterschap, normen en waarden, familie en gezin zijn enkele speerpunten van het CDA en dat zijn drie kernwaarden die ook gelden voor mijn levensovertuiging. Een aarde die wij gebruiken en door moeten geven aan onze nakomelingen, respect voor iedereen, mens dier en natuur, en de belangrijkste mensen on je heen die je door dik en dun steunen, zijn natuurlijk jouw gezinsleden en familie. Vele partijen komen op voor de rechten van mens dier of natuur, maar naast rechten heb je ook plichten en dat plichtsbesef zie je bij CDA nog.

Levensmotto: Leef vandaag, maar denk aan morgen en wie goed doet, goed ontmoet.

Contact: U kunt Michel bereiken op [email protected].