Michel Segers

Raadslid

Over Michel: Michel is geboren in het Liduinaziekenhuis. Hij is opgegroeid aan de Purmerweg en is daarna met zijn ouders naar de Vooruitstraat gegaan, momenteel woont hij in de Bloemenbuurt.

Achtergrond: Michel heeft op het Ignatiuscollege aan de Flevostraat gezeten en heeft daarna elektrotechniek en bouwkunde gestudeerd. Michel werkt als technisch beheerder voor een landelijk opererende Retail keten.

Mooiste plekje van Purmerend: Dan ga ik voor het Tramplein, en specifiek voor de nieuw geplaatste bank voor hotel Bellevue. Je hebt daar mooi zicht op de Herengracht, het vernieuwde busstation, de melkwegbrug en de Weidevenne, een prachtige samenhang tussen oud en nieuw Purmerend.

Motivatie: Er gebeurt heel veel in de wereld,  en er gaat veel veranderen, denk hier bijvoorbeeld aan de klimaatverandering, het opgeraken van de fossiele brandstoffen etc. Purmerend groeit en ontwikkelt en daar wil ik aan meehelpen of meedenken. Hoe kan dit beter dan in de politiek te gaan.

Waarom CDA: Rentmeesterschap, normen en waarden, familie en gezin zijn enkele speerpunten van het CDA en dat zijn drie kernwaarden die ook gelden voor mijn levensovertuiging. Vele partijen komen op voor de rechten van mens dier of natuur, maar naast rechten heb je ook plichten en dat plichtsbesef zie je bij CDA nog.

Levensmotto: Leef vandaag, maar denk aan morgen en wie goed doet, goed ontmoet.

Contact: U kunt Michel bereiken op m.segers.cda@gmail.com.