11 oktober 2020

Vraag het Mantelzorgcompliment 2020 aan

Inwoners van Purmerend die al langere tijd mantelzorg krijgen van iemand uit hun omgeving, kunnen voor diegene het Mantelzorgcompliment aanvragen.

Met het mantelzorgcompliment wil de gemeente Purmerend haar waardering uitspreken voor de hulp of zorg die mantelzorgers bieden. Dit gebeurt door middel van een geldbedrag, dat de zorgvrager aan zijn/ haar mantelzorger kan besteden. De hoogte van dit geldbedrag is afhankelijk van het aantal aanvragen dat de gemeente binnenkrijgt en bedraagt maximaal
€ 100,00.

Voorwaarden
Om in aanmerking te komen voor het Mantelzorgcompliment zijn er een aantal voorwaarden.

Aanvragen
Aanvragen kan tot en met 31 december 2020 via de website. Binnen circa 8 weken laat de gemeente schriftelijk weten of het Mantelzorgcompliment wordt toegekend.

Meer informatie
Bij twijfel over de aanvraag kan contact opgenomen worden met het Loket Wmo, via telefoonnummer (0299) 452 452 (maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 15.00 uur en vrijdag tussen 9.00 en 12.00 uur) of e-mail [email protected].

Bron: Gemeente Purmerend