Jan Willem Nienhuis

Kortenhoefsedijk 196 j
1241 NB Kortenhoef
Telefoon: 035 - 656 3460

JW Nienhuis (Grave Noord-Brabant, 1971), Samen met Sophia hebben wij 3 kinderen, Babette (1999), Brechtje (2001) & Jules (2004). Kleine 20 jaar actief in de Financiële sector, Begonnen bij MeesPierson (1993) op de Amsterdamse Optiebeurs, en mijn carriere afgestoten bij (MeesPierson)Fortis Bank Nederland NV als Directeur Equity Syndication, Corporate Finance & Capital Markets (2007), het oa begeleiden en adviseren van ondernemingen tbv de beursgang en kapitaal verhogingen. Daarna Nyenburgh Beheer, commerciële activiteiten mbt ETFs stabiel en substantieel uitgebreid. Laatste functie bij Tradition Ltd (Londen), wereldwijd verantwoordelijk voor alle ETF activiteiten binnen de groep.

Doordat mijn hoofd werkzaamheden een weinig maatschappelijk karakter hebben wil ik dit graag compenseren met diverse nevenfunctie midden in de samenleving: Lid MR OBS Curtevenne (2007-2011), Bestuur Stichting BLOK (de Oude School) (2007-heden), Mede oprichter en Bestuurslid Stichting Wijdegatconcert (2011-heden), lid Commissie Kortenhoefse Gondelvaart (2006-heden) en sinds de oprichting lid van de Advies Commissie Verkeer (ACV) (2010-heden).

Motivatie: Kom uit een echt CDA "nest" en ik wil mijzelf met flair, passie, enthousiasme en humor inzetten voor het CDA en voor de Wijdemeerse samenleving in zijn geheel.