Geboortejaar: 1961
Beroep: Wijkverpleegkundige
Woonplaats: Workum

Waarom CDA?

Ik herken me nog steeds in de vier uitgangspunten van het CDA

• Rentmeesterschap; in de gemeente SWF hebben we financiën in de portefeuille gehad afgelopen perioden en hoop dat we de komende tijd ook over het geld mogen beslissen.
  • Gespreide verantwoordelijkheid; zorginstellingen, bedrijven, sportclubs, scholen, allen leveren een belangrijke bijdrage aan onze samenleving. Als raadslid werken we mee aan het faciliteren en kunnen indien nodig de kaders aangeven.
  • Publieke gerechtigheid; we moeten een betrouwbare overheid zijn. Ik wil kunnen uitleggen waarom we iets wel of niet doen.
  • Solidariteit; mensen moeten op ons kunnen rekenen, ook al komt er een tweedeling in de maatschappij. Iedereen doet mee.

En meer?

Vanaf het begin van deze mooie gemeente mag ik raadslid zijn. Zet me hier  graag voor in. Zowel binnen de politieke arena als daar buiten als volksvertegenwoordiger.  Maar wat ik ook belangrijk vind is dat je als team moet samen werken. Als het team goed loopt kun je veel meer betekenen voor de inwoners, organisaties en ondernemers. Ook buiten onze gemeente kun je invloed uitoefenen en met andere partners afstemmen en communiceren. Zo heb ik mijn lijntjes over de zorg in den Haag en doen we in Súdwest-Fryslân er ons voordeel mee.

Raadslid ben ik continu, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

In de onrustige tijd die het CDA heeft doorlopen voel ik me nog sterker verbonden met onze club. We gaan ervoor!!

Overige:

Voor vragen ben ik te benaderen: [email protected], 06-46565178