#14 Louis van de Ven

Rhoon

Waar kennen we Louis van?

Louis is een gepensioneerd internist met ervaring op zowel klinisch als management gebied. Ook is hij al meer dan veertig jaar voorzitter van de Stichting KSSF (Kultuur- en Staatkundig historische Studiën-Federatie). Deze Stichting organiseert historische en culturele activiteiten. Daarnaast heeft Louis een andere passie: het welzijn van de bewoners van Albrandswaard. onder welzijn verstaat Louis dat Albrandswaarders zich lichamelijk en geestelijk prettig voelen in een liefdevolle, sociale omgeving. Daarom zit Louis ook in de kopgroep van het Akkoord van Albrandswaard. Vanaf die plaats probeert hij de onderlinge samenwerking van verenigingen en organisaties op het gebied van sport, cultuur en welzijn te verbeteren.

Waarom ben je kandidaat voor het CDA?

''In de kopgroep van het Akkoord van Albrandswaard heb ik gezien en geleerd hoe ontzettend belangrijk het is te weten en te zien dat de schitterende organisaties die we in Albrandswaard hebben op zichzelf al heel goed kunnen functioneren, maar dat ze, wanneer ze samenwerken, dingen kunnen bereiken waar ze nooit aan hadden durven denken. Het CDA staat voor onze verenigingen, voor onze organisaties. Wethouder Mieke van Ginkel heeft de afgelopen jaren ontzettend hard gewerkt aan het Akkoord, vanuit haar CDA-hart. Daarom ben ik kandidaat voor het CDA. Om met elkaar te werken aan een bruisend Albrandswaard voor iedereen. Het CDA neemt alle organisaties en verenigingen serieus, en alle kandidaten van het CDA zijn betrokken in datzelfde verenigingsleven. Daar sta ik voor, en daar wil ik me voor inzetten!''