#16 Marjan den Arend

Rhoon

Waar kennen we Marjan van?

Marjan van der Kaaij is 56 jaar, en woont bijna haar hele leven in Rhoon. Ze is getrouwd, en moeder van twee zoons en een dochter. Marjan werkt al bijna veertig jaar in de zorg. Een aantal jaren daarvan heeft ze ook gewerkt voor een huisartsenpraktijk in Poortugaal! Op dit moment werkt ze in het Ikazia ziekenhuis in Rotterdam. Naast haar werk in de zorg is ze ook diaken in de Maranathakerk van Rhoon, en zingt ze met veel plezier in een koor.

Waarom ben je kandidaat voor het CDA?

''Bij het CDA zie ik dat iedereen voelt dat we hier niet alleen zijn voor onszelf. We leven met elkaar, in je eentje kan je geen gemeenschap zijn. In die gemeenschap zijn ook mensen die kwetsbaar en afhankelijk zijn, en daar moeten we met elkaar voor zorgen. Het CDA heeft de afgelopen jaren die waarden, samen met een heleboel andere goede ideeën, uitgedragen in Albrandswaard. En in het huidige verkiezingsprogramma vind ik bijvoorbeeld het idee rondom het terugdringen van wachtlijsten bij het wijkteam door inzet van meer Albrandswaardse zorgmedewerkers een innovatieve, creatieve manier om met elkaar aan de slag te gaan. Daarom ben ik kandidaat voor het CDA!''