28 augustus 2013

CDA Goudse organiseert informatieavond over pensioenen

GOUDA - CDA Gouda vindt het belangrijk dat u onafhankelijk en gratis geïnformeerd wordt over pensioenen. Gewoon, dicht bij huis. Op maandag 2 september a.s. organiseert CDA Gouda daarom een informatieavond over pensioenen.

In de kranten en op TV wordt de laatste tijd veel over pensioen gesproken. Mensen leven langer. Pensioen wordt duur. De AOW-leeftijd gaat omhoog. Als Goudse CDA’ers kunnen we niet het landelijk beleid veranderen, maar u wel informeren en uitleggen wat er verandert. Wilt u weten wat alle veranderingen betekenen? Kom dan gerust naar deze informatieavond.

Goudse CDA'ers Tim van Dasselaar en Erik Bergamin zijn de pensioenexperts die deze avond mogelijk maken. Zij willen hun kennis en kunde inzetten om u te informeren. In een persoonlijk gesprek van een kwartier leggen deskundigen aan u uit wat de pensioenplannen voor u kunnen betekenen. Aanmelden kan, maar hoeft niet. Heeft u zich aangemeld dat is er geen wachttijd. Zonder aanmelding moet u wachten tot er een deskundige vrij is. U hoeft niets mee te nemen, maar dat mag natuurlijk wel. Heeft u een pensioenopgave van uw werkgever gekregen? Neem deze dan mee.

Locatie: De Veste, Ridder van Catsweg 300, tijd: 19:30—21.30u. Entree is gratis en is er gratis thee/koffie en een stroopwafel. Aanmelden kan bij: Huibert van Rossum (raadslid CDA Gouda), [email protected] of 0614798072.