14 maart 2022

CDA - overal in Gouda

Het zag groen in de stad afgelopen zaterdag 12 maart 2022. In de binnenstad was het druk op de verkiezingsmarkt, alle partijen waren daarvertegenwoordigd.

Kandidaten en leden van CDA Gouda waren te vinden door heel Gouda!

Winkelcentra

In winkelcentrum Bloemendaal, winkelcentrum Goverwelle en bij de winkels op het Driewegplein. Er werden mooie gesprekken gevoerd, flyers uitgedeeld en er was een goede sfeer.

NL Doet

Tegelijk met de laatste zaterdag voor de verkiezingen was het ook de dag van NL Doet. Onze twee kanjers Margreeth van Dijk en Hendrik Spit trokken hun laarzen aan en staken de handen letterlijk uit de mouwen. In de Ronssehof is een tuin die ingericht werd als belevingstuin. De hogedrukspuit kwam er aan te pas om de tegels en het meubilair schoon te maken. Ook werden kruiden, geurende bloemen en eetbare planten in de tuin gezet. Samen met de andere vrijwilligers hebben ze er een mooie tuin van gemaakt.

Verkiezingsmarkt

Net als de andere politieke partijen was ook een delegatie van het CDA Gouda actief op de verkiezingsmarkt. Voorbijgangers werden getrakteerd op een sappige appel van de markt. Ook hier werden korte en lange gesprekken gevoerd, vragen beantwoord en allerlei zaken uitgelegd. De sfeer was prima, mede dankzij de enthousiaste inzet van alle kandidaten.

De belangrijkste oproep tijdens deze zonnige campagnedag was: ga stemmen! En dan natuurlijk het liefst op het CDA.

Een foto-impressie