20 april 2015

Geld voor sport en spel uit Marco Kastelein-fonds

GOUDA – Bent u of is uw vrijwilligersorganisatie actief bezig met sport en spel, voor kinderen, jongeren of volwassenen in Gouda? Het CDA Gouda stelt dat zeer op prijs. Daarom geeft het CDA Gouda jaarlijks aan drie van dergelijke organisaties een gift uit het vorig jaar opgerichte Marco Kasteleinfonds.

In 2014 nam Marco Kastelein afscheid als CDA-wethouder. Vorig jaar is daarom als eerbetoon het Marco Kastelein-fonds opgericht. Jaarlijks geven we aan drie organisaties die veel met vrijwilligers werken, een bescheiden gift als teken van onze waardering voor hun inzet voor Gouda. Het gaat om grote en kleinere organisaties die bijdragen aan de goede ontwikkeling van kinderen, jongeren of volwassenen door sport, spel of recreatie. In de afgelopen jaren hebben onder andere Kinderboerderij De Goudse Hofsteden, scouting Die Kantanky’s, De Jodan Boys en het mentorproject van De Brede School een gift ontvangen.

Kan uw organisatie een klein financieel steuntje gebruiken? Past uw organisatie in het profiel? We maken graag met u kennis. Neem contact op met CDA-bestuurslid Suzanne Dannenburg=Bijl,  [email protected], met een beschrijving van uw activiteiten vóór 20 mei 2015.