29 januari 2015

Geslaagde flyeractie behoud hertenkamp

GOUDA - Vanmiddag (donderdag 29 januari) heeft raadslid Eppy Boschma met enkele CDA'ers een flyeractie gehouden in de wijk Kort Haarlem. Boschma ging met bewoners in gesprek en deelde flyers uit. Het hertenkamp dreigt door bezuinigingen te verdwijnen. Bewoners reageerden enthousiast op de flyeractie. Eppy Boschma sprak ook met mevrouw Riet de Mol, president van het bewonerscomité Zuidrandflat.

Op de flyer was de volgende tekst opgenomen:

CDA-Gouda wil geen misère voor hertenkamp en volière! Door de aankondiging dat het hertenkamp in Kort Haarlem en de volière in het Van Bergen IJzendoornpark mogelijk sluiten, is veel onrust ontstaan bij Gouwenaars. Het CDA Gouda betreurt dat er niet vooraf met bewoners en buurt overleg is gevoerd over mogelijke oplossingen. Dat overleg vindt nu alsnog plaats met de gemeente, maar de onrust is al ontstaan! Wij willen u, via deze flyer, als buurtbewoners een hart onder de riem steken en willen graag dat er een oplossing komt voor het openhouden van het hertenkamp en de volière! Wij staan zeer open voor uw ideeën als bewoners en die van uw wijkteam! In de gemeenteraad maken wij ons sterk voor het op de agenda zetten van dit thema en willen wij dat buurtbewoners en wijkteams worden betrokken bij planvorming voordat wordt besloten. Wij hopen op een goede oplossing voor het behoud van het hertenkamp en de volière. Voor Gouwenaars, Voor elkaar!

Mocht u contact met ons willen opnemen, dan kan dat via CDA-gemeenteraadslid Mw. Eppy Boschma, [email protected] of via 06-53391341. Nadere informatie ook via onze site www.cdagouda.nl.