06 december 2011

Gouda Geeft: Bieden op een rondleiding door raadslid Teun Hardjono

Een rondleiding door Teun Hardjono, CDA-raadslid, door de Goudse binnenstad met een accent op het religieus erfgoed. Teun is een liefhebber en een kenner geworden van Gouda sinds hij jaren geleden aan de Turfmarkt ging wonen. Hij nodigt u / jou uit voor een rondleiding op zaterdagmiddag 17 december, 14.00 bij de Agnietenkapel. Aanmelden is niet nodig. De opbrengst van de rondleiding is voor "Gouda Geeft", een inzamelactie voor het Rode Kruis. Het CDA Gouda ondersteunt deze actie van harte. Dus kom, geef en geniet!

"Gouda Geeft" is een actie voor het Rode Kruis op 20 en 21 december op de Markt via "Serious Request". Iedereen wordt gevraagd geld in te zamelen met een leuke actie. En het CDA doet op zijn eigen manier mee! Teun Hardjono wordt "geveild" met een rondleiding door de Goudse binnenstad met een accent op het religieus erfgoed. Dus: CDA Gouda, goed doel, religieus erfgoed, gezelligheid.

Voor meer info: http://www.goudageeft.nl/updates/ook-cda-gouda-zet-zich-in-voor-goudageeft