04 november 2010

Gouda terug naar de Gouwenaars - doe mee

Gouda terug naar de Gouwenaars!

Gouda moet weer terug naar de Gouwenaars. Want samen met elkaar maken we de stad. Veel mensen dragen in Gouda hun steentje bij om te zorgen voor veilige, prettige, schone straten en buurten. Veel taken worden nu door de gemeente uitgevoerd, maar dat is niet altijd vanzelfsprekend. Zeker niet in de toekomst. Het CDA wil met het motto ‘Minder overheid, meer samenleving’ het gesprek voeren in Gouda op welke manier we zelf meer grip op de eigen straat en buurt terug krijgen. De miljoenenbezuiniging vragen om creatief meedenken over hoe we met elkaar weer verantwoordelijk kunnen zijn voor Gouda.

Op maandag 8 november 20.00u kan je jouw creatieve ideeën - om kosten te besparen - met het CDA in het Stadhuis bespreken. Kan je niet aanwezig zijn, maar is jouw idee de moeite waard, dan kan je deze ook via www.gouwekrokodil.nl toezenden.

Aanmelden voor de bijeenkomst kan bij Huibert van Rossum [email protected]