17 februari 2010

Goudse Held Willem Pronk (De Baanderij)

Wereldwijd bieden tal van organisaties hulp aan mensen die het slachtoffer zijn geworden van natuur- of oorlogsgeweld. Daarvoor hebben deze N.G.O.’s (Non Gouvernmental Organisations) vaak van alles direct nodig. De Baanderij [DB] in Gouda helpt helpen met hulpgoederen zoals aggregaten, boten, dekens, gereedschappen, kleding, overlevingspakketten, reserveonderdelen, tenten, voedsel, voertuigen en dergelijke.

Om de eerste nood te ledigen op Haiti, biedt De Baanderij haar diensten op non-profit basis aan door charters en deelladingen te organiseren naar Port Au Prince. Stichtingen en hulporganisaties zijn zij graag van dienst door ook hulpgoederen direct naar de plaats des onheils te vliegen.

10 jaar lang zet De Baanderij zich met man en macht in voor de ondersteuning van goede doelen. Vele projecten zijn met succes uitgevoerd waarbij de klant onmisbaar is. Door te tanken of te wassen bij De Baanderij steunt u De Baanderij in hun werk als hulpverlener.