25 februari 2015

Thema-avond 'Water in Gouda' met Jaco Geurts

Het bestuur van CDA Gouda nodigt u van harte uit voor de thema-avond "Water in Gouda" met interessante CDA-sprekers, zoals Tweede Kamerlid Jaco Geurts. De bijeenkomst wordt gehouden in de nieuwe horeca-gelegenheid De Kleischuur aan het water, Vest 2.

Binnenkort - op woensdag 18 maart  - kiest Nederland het leden van de Provinciale Staten en van het bestuur van de Waterschappen. Het thema van de avond 'Water in Gouda' valt zo op zijn plaats.  Marco Kastelein - kandidaat nr. 2 voor Waterschap Rijnland - en Peter Fasol - kandidaat nr. 19 voor de Provincie Zuid-Holland - spreken over dit thema.

Op deze avond zal Huibert van Rossum, fractievoorzitter CDA Gouda, ook ingaan op de actuele politieke situatie in Gouda waaronder de discussie over de moskee in de Prins Willem-Alexander kazerne. Er is ruimte voor gesprek en debat.

Klik hier voor meer informatie over de thema-avond.