14 februari 2022

Valentijnsactie CDA Gouda: Petitfours voor bewoners Prinsenhof

CDA Gouda

Voor elkaar, met elkaar. Zo kun je de actie op Valentijnsdag van CDA Gouda typeren. CDA Gouda zorgde voor een smakelijke traktatie voor inwoners van de Prinsenhof. Het ging om bijzondere petitfours, gebakken en bereid door cliënten van ’t Lichtpunt (Samen werken met zorg). De petitfours werden door kandidaat-raadsleden Margreeth van Dijk (plek 4) en Hendrik Spit (plek 5) op Valentijnsdag aan de bewoners aangeboden.

Margreeth van Dijk over de Valentijnsactie: ‘Dit jaar hebben we petitfours bezorgd bij de Prinsenhof. Een bezoekje is vanwege de coronacrisis niet mogelijk. Met deze traktatie willen we de bewoners van de Prinsenhof een hart onder de riem steken. Het is een moeilijke tijd, als CDA willen we er graag voor iedereen zijn. Zij aan zij voor een stad die we door willen geven.’

Hendrik Spit: CDA Gouda voelt zich verantwoordelijk voor het welzijn van alle Gouwenaars. Het maakt niet uit wat je doet, waar je vandaan komt of wat je gelooft. Iedereen moet mee kunnen doen. We houden rekening met elkaar en laten niemand achter. Of je jong bent, of oud, hier al lang woont of nog maar net. Op het CDA kan je rekenen.’