Rob Zwaard

Lijsttrekker

Mag ik mezelf even voorstellen. Rob Zwaard is mijn naam 59 jaar geleden geboren in Maasland. Gehuwd met Nel en ons gezin bestaat uit een zoon, drie dochters en met hun partners hebben zij ervoor gezorgd dat wij inmiddels vijf maal opa en oma zijn. Na een lange periode als voorzitter van MVV’27 en bestuurslid van de Oranje Vereniging Maasland, uiteindelijk in de politieke arena belandt. Als fractievoorzitter van het CDA zijn de afgelopen jaren voorbij gevlogen, wat betekent dat ik het in onze gemeenteraad uitstekend naar mijn zin heb. We hebben dan ook een fractie waarin de samenhorigheid groot is en het prima samenwerken is. Als lijsttrekker van het CDA wacht alweer een nieuwe uitdaging namelijk om een goede verkiezingsuitslag neer te zetten. Daar heb ik het volste vertrouwen in, als CDA hebben we een lijst met uitstekende kandidaten, jong en oud, man en vrouw en allen even enthousiast. Ook de komende periode willen wij als CDA ons weer met veel passie inzetten voor ons mooie, landelijke Midden-Delfland. Een gemeente waar het nu al goed wonen, recreëren en ondernemen is.