10 december 2021

Antoinette Ingwersen voorgedragen als lijsttrekker GR2022

Met trots kunnen wij mededelen dat het bestuur van het CDA Nieuwkoop, Antoinette Ingwersen heeft voorgedragen als lijstrekker van de aankomende gemeenteraadsverkiezingen. We zijn enorm blij dat Antoinette zich ook de komende vier jaar weer voor het CDA en onze gemeente in te zetten. Met de voordracht van Antoinette hebben we een bekende, sterke en ervaren kandidaat als aanvoerder van onze lijst.

In de afgelopen 4 jaar heeft Antoinette zich met hart en ziel ingezet voor onze gemeente. Als wethouder Economie en Financiën heeft ze een echt CDA geluid laten horen en daarmee mooie resultaten bereikt. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het neerzetten van het centrumplan voor Nieuwkoop, het opstellen van een gemeentelijk verkeers- en vervoersplan en het financieel gezond houden van onze gemeentelijke organisatie.

Wij zijn vol vertrouwen dat wij met het leiderschap van Antoinette een duidelijke gezicht geven aan het CDA Nieuwkoop. Tijdens de ALV van komende dinsdag zullen wij verder toelichting geven op de kandidatuur van Antoinette en kunnen natuurlijk alle vragen worden gesteld aan Antoinette.