20 december 2022

CDA doneert kerststollen aan de voedselbank

Afgelopen vrijdag 16  december heeft het CDA Noordwijk-Noordwijkerhout-De Zilk de voedselbank in de gemeente Noordwijk verrast met een grote hoeveelheid kerststollen.

Sebastiaan Duivenvoorde: ‘’ natuurlijk zou je willen dat in een welvarend land als Nederland er helemaal geen voedselbanken nodig zijn maar helaas blijkt de werkelijkheid weerbarstiger, daarom leek het ons goed om ook dit jaar met kerst de mensen die gebruik maken van de voedselbank een hart onder de riem te steken en hoe kan dat nou beter dan met een heerlijke kerststol’’.

Ook hebben fractieleden van het CDA op zaterdag 17 december kaarsen met een leuke kerstwens uitgebeeld in de verschillende centra.

Ria Vink:  ‘’ het is erg leuk en waardevol om zo op een laagdrempelige manier in contact te komen met mensen, je hoort heel veel mooie, ontroerende en leuke verhalen die wij vaak weer mee terug kunnen nemen naar de fractie om te kijken waar wij eventueel kunnen helpen’’.