30 juni 2021

CDA en Lijst Salman Noordwijk overhandigen rapport verkeersknelpunten.

Op dinsdag 29 juni hebben Kim Smeltink (Lijst Salman Noordwijk) en Sebastiaan Duivenvoorde (CDA Noordwijk-Noordwijkerhout-De Zilk) een rapport met daarin de inventarisatie van verkeersknelpunten overhandigd aan wethouder ter Hark (verkeer).

De afgelopen weken hebben Smeltink en Duivenvoorde bij de inwoners van Noordwijkerhout, Noordwijk en De Zilk geïnventariseerd waar volgens hen belangrijke verkeersknelpunten en onveilige verkeerssituaties zijn. Door een oproep via o.a. de lokale kranten en via sociale media zijn er meer dan 35 punten ingebracht door de inwoners.

Smeltink: ‘’ wij hopen met deze inventarisatie een bijdrage te leveren aan de verkeersveiligheid van de kernen in de gemeente Noordwijk, tenslotte heeft bijna iedereen dagelijks met verkeer te maken, dat maakt deze inventarisatie ook zo belangrijk’’.

Duivenvoorde: ‘’ wij hopen dat het college de punten uit het rapport op gaat pakken en wij gaan zeker een vinger aan de pols houden, verkeersveiligheid is ontzettend belangrijk’’.