05 maart 2017

CDA springt de verkiezingen in

Op zaterdag 11 maart komt de regionale CDA kandidaat Julius Terpstra naar de Brink in Noordwijkerhout om campagne te voeren. Graag gaat hij het gesprek met u aan over de toekomst van Nederland.

Op zaterdag 11 maart van 09:30 tot 12:00 uur staat er een springkussen op de Brink in Noordwijkerhout. Deze wordt meegebracht door Julius Terpstra, een van de jongste kandidaten voor de Tweede Kamer. Terwijl de kinderen zich lekker uitleven op het springkussen, gaat Julius in gesprek met geïnteresseerden. Kom dus allen met (klein)kinderen naar de Brink om Julius te spreken en mee te doen aan deze sportieve verkiezingsactiviteit.

Jong en ervaren
Julius is 27 jaar en heeft zijn roots in Rijnsburg liggen. Hij heeft al veel politieke ervaring als landelijk voorzitter van het CDJA, de jongerenorganisatie van het CDA. Een veelbelovend CDA’er die door alle regionale CDA afdelingen wordt gesteund in zijn campagne voor de Tweede Kamer. Op de landelijke lijst staat hij momenteel op plek 23; gezien de huidige peilingen bestaat dus de kans dat deze regionale kandidaat in de Tweede Kamer wordt gekozen!