11 maart 2017

CDA’ers genieten springend van het mooie lenteweer

Afgelopen zaterdag heeft het CDA Noordwijkerhout – De Zilk samen met de regionale CDA kandidaat voor de Tweede Kamer Julius Terpstra kunnen genieten van het prachtige lenteweer tijdens hun verkiezingsevent. Alle kinderen die onderweg naar voetbal of schaatsen gingen, konden zich even uitleven op de CDA stormbaan, terwijl hun ouders in gesprek waren met Julius om hen onder meer te overtuigen van een stem op het CDA bij de komende verkiezingen.

Ons speciale verkiezingsspringkussen kon rekenen op veel animo van de jonge Noordwijkerhouters op de Brink. Dankzij het mooie weer hebben we met diverse mensen kunnen spreken over de komende verkiezingen voor een nieuwe Tweede Kamer.

Jong en ervaren
Julius is 27 jaar en heeft zijn roots in Rijnsburg liggen. Hij heeft al veel politieke ervaring als landelijk voorzitter van het CDJA, de jongerenorganisatie van het CDA. Een veelbelovend CDA’er die door alle regionale CDA afdelingen wordt gesteund in zijn campagne voor de Tweede Kamer. Op de landelijke lijst staat hij momenteel op plek 23; gezien de huidige peilingen bestaat dus de kans dat deze regionale kandidaat in de Tweede Kamer wordt gekozen!