25 februari 2019

Inloopspreekuur bij het CDA

Op 7 maart organiseert het CDA afdeling Noordwijk-Noordwijkerhout-De Zilk een inloopspreekuur om zo van inwoners van de nieuwe gemeente Noordwijk te horen wat heb bezighoudt en te luisteren naar adviezen van inwoners. ‘Wij willen als partij dichtbij de inwoners staan en daarom willen wij een paar keer per jaar activiteiten organiseren waarbij we proberen op een laagdrempelige manier mensen bij de politiek te betrekken’, aldus Sebastiaan Duivenvoorde, initiatiefnemer van dit inloopspreekuur. Het is voor ons belangrijk om goed in kaart te hebben wat er speelt en waar mensen zich zorgen over maken. Onderwerpen als groenvoorziening, veiligheid, parkeren, maatschappelijke ondersteuning, geluidsoverlast, bestrating maar ook openbaar vervoer en verbindingswegen kunnen op deze avond aan de orde komen.

Op deze avond is iedereen vanaf 20:00 uur van harte welkom in de Oranjezaal van de Maasgaarde, Herenweg 9a, 2211 CA in Noordwijkerhout. De CDA-raadsleden en wethouder namens het CDA, de heer de Jong zullen op deze avond aanwezig zijn. Ook zal Moniek van Sandick-Sopers op deze avond aanwezig zijn. Moniek staat op de kieslijst voor de Provinciale Staten verkiezingen op 20 maart en is kandidaat voor de regio Leiden en Duin & Bollenstreek.