26 april 2019

Pierre Roos ontvangt lintje!

Vandaag is oud-commissielid Pierre Roos verrast met een lintje tijdens de jaarlijkse 'lintjesregen'. Uit handen van burgemeester Hermans ontving hij het lintje, onder meer voor zijn inzet in de Noordwijkse raad als commissielid. Hieronder de toelichting:

"Pierre Roos (71) uit Noordwijk was 16 jaar begeleider van reizen voor reumapatiënten bij het Reumafonds. Van 2006–2018 leidde en begeleidde hij daarnaast zorgvakanties bij European Care & Travel Vakanties. Ook zette hij zich in voor de selectie van nieuwe vrijwilligers en vertegenwoordigde hij de organisatie op beurzen. Sinds 2006 is Roos burgerraadscommissielid bij de gemeente Noordwijk voor het CDA met de portefeuille WMO en het Sociaal Domein. Tenslotte zette hij zich van 1991 tot 2007 in voor de Stichting Kringloopprojecten. Onder de foto het radio-interview. "

Wij feliciteren Pierre en alle andere personen die een lintje hebben gekregen, van harte met deze bijzondere onderscheiding!