22 april 2021

Statement De Schelft

Als CDA staan wij midden in de maatschappij en hebben we veel contact met inwoners van onze mooie gemeente. Het is voor ons belangrijk dat we goed op de hoogte zijn van wat er speelt.

Momenteel hebben veel mensen in, met name Noordwijkerhout, het over De Schelft. Begrijpelijk, De Schelft speelt immer een belangrijke rol in de Noordwijkerhoutse samenleving.

Voor het CDA is het belangrijk dat er snel een oplossing komt voor De Schelft en wij rekenen er dan ook op dat het college snel met plannen naar de raad komt. Wij vinden het van groot belang dat het college haar werk kan doen en hebben er vertrouwen in dat er voor het zomerreces meer duidelijkheid is. Hiertoe is ook opgeroepen in een motie die mede werd ingediend door het CDA in februari. We zullen de ontwikkelingen uiteraard kritisch blijven volgen.

Fractie CDA Noordwijk-Noordwijkerhout-De Zilk