09 augustus 2021

Raadslidmaatschap iets voor jou?

Op 16 maart 2022 worden de Gemeenteraadsverkiezingen gehouden. Het lijkt nog ver weg maar de voorbereidingen zijn in volle gang. CDA Rotterdam heeft inmiddels Christine Eskes aangewezen als lijsttrekker. Een volgende stap is het opstellen van de kandidatenlijst, dus zijn wij opzoek naar betrokken Rotterdammers en politieke talenten!

Het CDA Rotterdam bouwt aan een sterker Rotterdam. Met elkaar bouwen wij aan een gemeente waarin er aandacht is voor elkaar, waarin mensen tot hun recht komen en waarin het goed en veilig leven is.

Vind jij dit ook belangrijk? En wil je helpen om aan een sterke samenleving te bouwen? Dan is het raadslidmaatschap misschien iets voor jou. Als raadslid kun je het beleid in onze gemeente mede bepalen en van betekenis zijn in je directe omgeving.

Heb jij deze ambitie en wil je politiek actief worden voor het CDA, laat het ons dan weten. Ken je iemand die je geschikt lijkt, geef het aan ons door. Wil je meer weten over een eventueel raadslidmaatschap, dan kun je contact opnemen met Hilde Kaemingk door een email te sturen naar [email protected].

Mocht je jezelf definitief willen kandideren, stuur dan je CV en een korte motivatie naar [email protected]. De aanmeldingstermijn loopt van 7 augustus 2021 tot 11 september 2021.

Hartelijke groet,

CDA Rotterdam