Foto's website Kieslijst

Tristan Vlok

Gemeenteraadslid

Tristan Vlok (2001), BSc in Politicologie en momenteel MSc-student in Bestuurskunde (Digitalisation in Work and Society) aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, is sinds maart 2022 gemeenteraadslid voor het CDA in de gemeente Zwijndrecht. Hij richt zich vooral op de portefeuilles 'sociaal domein' en 'gemeenschappelijke regelingen'. Ook is hij lid van de agendacommissie en was hij in 2023 lid van de werkgroep 'bouwen aan vertrouwen'.

Voorafgaand aan zijn huidige rol in de gemeenteraad was Tristan kort actief als raadscommissielid en vervulde hij daarvoor de rol van bestuurssecretaris binnen de Zwijndrechtse CDA afdeling.

"Het is een van de vier kernwaarden van het CDA: publieke gerechtigheid, oftewel het juiste doen, recht doen. Je sterk maken voor een rechtvaardig bestuur - dat duidelijke grenzen stelt en mensen zekerheid geeft - en je daarmee inzetten voor het breder maatschappelijke belang; dat vormt voor mij de grootste drijfveer om in de lokale politiek actief te zijn.", aldus Tristan.

Ga voor meer informatie over Tristan in de gemeenteraad naar: zwijndrecht.notubiz.nl/leden/lid/219281/Tristan%20%20Vlok of stuur hem een e-mail via [email protected]