Ben je een vrijwilliger of ben je actief bij een vereniging en loop je ergens tegenaan? Of wil je juist een positief verhaal delen? Laat het ons weten.

We begrijpen dat vrijwilligerswerk soms uitdagend kan zijn. Soms merk je dat regels je in de weg zitten of dat je structureel tegen bepaalde zaken aanloopt. We horen graag wat er speelt, zodat we een luisterend oor kunnen bieden en actie kunnen ondernemen om in de juiste richting te gaan. We ontvangen ook graag positieve verhalen en ontwikkelingen, want we kunnen alleen maar leren van successen.

Neem daarom op een laagdrempelige manier contact op met Cheryl Oosterman, raadslid voor het CDA in Alphen aan den Rijn.

Cheryl is sinds augustus 2022 raadslid namens het CDA in Alphen en zet zich onder andere in voor het verenigingsleven en vrijwilligers. Onze vrijwilligers zijn immers van onschatbare waarde voor onze samenleving! Door op de onderstaande knop te klikken, kun je jouw verhaal delen. Cheryl zal indien gewenst contact met je opnemen, zodat de fractie met je in gesprek kan gaan en kan meedenken over mogelijke oplossingen. Met jouw input kunnen we er samen voor zorgen dat vrijwilligerswerk op gemeentelijk niveau zo aantrekkelijk mogelijk blijft.

We werken nauw samen met onze zusterfracties in de naburige gemeenten Kaag & Braassem en Nieuwkoop, zodat we gezamenlijk kunnen optreden bij zaken die niet alleen op gemeentelijk niveau spelen, zoals het aanvragen van een evenementenvergunning.

Onze fractie heeft ook nauw contact met onze Tweede Kamerleden. Zaken die een bredere impact hebben, zullen wij doorspelen naar Inge van Dijk, die namens het landelijke CDA 'Vereniging NL' heeft opgericht. Op die manier kan ze meldingen vanuit het hele land oppakken en naar Den Haag brengen.

Cheryl Oosterman

Cheryl Oosterman