28 mei 2015

BSV neemt afscheid van penningmeester Sjoerd Veerman

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 22 mei heeft de CDA Bestuurdersvereniging afscheid genomen van penningmeester Sjoerd Veerman. Tot 2014 was Veerman wethouder van de gemeente Alblasserdam. Sinds 2008 maakte hij deel uit van het bestuur van de BSV. Daarnaast was hij voorzitter van de BSV-afdeling Zuid-Holland. De afgelopen jaren kende de BSV een stabiele financiële situatie en een ruime reserve. Veerman heeft zich onder andere ingezet voor een gecombineerde contributie-inning met het partijlidmaatschap (en eventueel andere abonnementen), waarvoor binnenkort een voorstel wordt gedaan.
Voorzitter John Berends bedankt Sjoerd Veerman hartelijk voor zijn grote inzet voor het CDA de afgelopen jaren en de BSV in het bijzonder.

Het bestuur zal in de vergadering van 29 juni een nieuwe penningmeester uit haar midden verkiezen.

Ook Hans Romeyn verlaat bestuur
Van bestuurslid Hans Romeyn werd 22 mei ook afscheid genomen. Romeyn is burgemeester van de gemeente Heiloo. Sinds 2006 was hij lid van het Algemeen Bestuur van de BSV namens Noord-Holland en voorzitter van BSV-afdeling Noord-Holland. Ook hem dankt het bestuur hartelijk voor zijn inzet voor het CDA en de BSV.