28 februari 2022

CDA Hoogeveen zet in op democratie met respect

Kamerlid Agnes Mulder en minister Hanke Bruins Slot bezoeken komend weekeinde Hoogeveen

CDA Hoogeveen organiseert op vrijdagavond 4 maart een verkiezingsbijeenkomst in Theater de Kubus, Brinkstraat 5 in Hoogeveen. Deze bijeenkomst heeft als thema: Democratie met respect! Wij gaan in gesprek over veiligheid in de breedste zin de gemeente Hoogeveen. Van sociale veiligheid thuis en op straat, als ook verkeersveiligheid en het onderhoud van wegen en trottoirs.

Agnes Mulder, het Drentse CDA-Tweede Kamerlid is te gast. Zij is onder andere woordvoerder Buitenland en van de gaswinning in Groningen. Tijdens deze bijeenkomst praten we ook met haar en elkaar over de situatie in Oekraïne en hoe ons dit allemaal zeer raakt en aan gaat. Deze bijeenkomst begint om 19.30 uur. Iedereen is van harte welkom!

Zaterdag 5 maart bezoek Hanke Bruins Slot

Op zaterdag 5 maart brengt minister Hanke Bruins Slot, op uitnodiging van CDA Hoogeveen, een bezoek aan de gemeente Hoogeveen. Zij bezoekt Hoogeveen in het kader van het CDA thema ‘bouwen’. Om circa 13.00 uur verwelkomen we haar en bezoeken we het bouwproject tegenover de brandweer, waarna zij in gesprek gaat met inwoners van Hoogeveen in de Hoofdstraat. We ontmoeten u ook graag in de Hoofdstraat op zaterdag 5 maart (ter hoogte van Dierckxsens Herenmode)!