06 februari 2017

Peter de Boer stopt als fractievertegenwoordiger van het CDA Apeldoorn

Peter de Boer heeft de fractie meegedeeld dat hij niet langer deel uit zal maken van de fractie van het CDA Apeldoorn. Hij kan de politiek niet meer combineren met zijn nieuwe baan, met veel werk in de avonduren. De fractie vindt het enorm jammer dat met Peter een betrokken en kundig fractielid vertrekt.

De afgelopen jaren heeft Peter zich vooral gericht op de portefeuilles mobiliteit, toerisme en veiligheid. Hij heeft stevig zijn stempel gedrukt bij de totstandkoming van de verkeersvisie en heeft ervoor gezorgd dat het onderwerp veilig toerisme en vitale vakantieparken op de politieke agenda is gezet. Daarvoor is de fractie hem dankbaar.

De fractie zal de portefeuilles van Peter verdelen onder de overige fractieleden. Omdat het veel tijd kost voordat een nieuw fractielid is ingewerkt, kiezen we ervoor om een jaar voor de verkiezingen geen nieuwe fractievertegenwoordiger te benoemen.

We wensen Peter veel succes met zijn nieuwe baan en hopen hem in de toekomst weer bij het CDA te verwelkomen.