01 maart 2017

CDA in gesprek met ouderen in Zutphen en Apeldoorn

Op vrijdag 3 maart bezoekt het CDA ouderen in Zutphen en Apeldoorn. Kandidaat nummer 20 op de CDA Tweede Kamerlijst Lenny Geluk doet dit samen met lokale CDA’ers. Geluk: “Alleen samen kunnen we dit land fatsoenlijk achter te laten voor onze kleinkinderen.”

Lenny Geluk benadrukt het belang van aandacht voor ouderen vanuit de politiek: “Ik  ga de Tweede Kamer in omdat de grote groep ouderen in Nederland recht heeft op een stem. Het  is daarbij belangrijk met elkaar in gesprek te blijven, want zij weten als geen ander wat de gevolgen van bepaalde maatregelen voor ouderen is.”

Daarnaast kijkt Geluk ook naar de toekomst: “Mijn grootste wens is dit land fatsoenlijk achterlaten voor onze kleinkinderen. Want zij moeten het weer verder dragen. Wij ouderen kunnen daar een belangrijke bijdrage aan leveren.”

Tijdens de werkbezoeken die georganiseerd zijn door CDA Senioren Gelderland kunnen alle aanwezigen al hun zorgen voor te leggen aan de CDA’ers. Bijvoorbeeld dat er te weinig handen aan het bed zijn en dat jongeren te weinig voor een opleiding in de zorg kiezen. Verder gaat de groep samen op zoek naar ideeën voor een betere ouderenzorg in de toekomst. In Zutphen zal ook CDA-wethouder Coby Pennings aanwezig zijn. In Apeldoorn is wethouder en Kandidaat Kamerlid Nathan Stukker present.

Locaties en tijden:
Zutphen van 14.00 – 15.15 uur in St. Elisabeth, Geweldigershoek 93.
Apeldoorn: van 15.30 - 17.00 uur Zorgcentrum Mandala Sportlaan 2  Apeldoorn

Inbreng wordt gewaardeerd, u bent van harte welkom!