07 februari 2018

Op naar een comfortabele gezinsstad

Onze wethouder, Nathan Stukker, heeft het programma Comfortabele Gezinsstad uitgebracht! Dit programma brengt de zorg voor elkaar, vanuit het verleden, weer terug naar de toekomst. Een van de uitgangspunten van ons CDA Apeldoorn is gespreide verantwoordelijkheid met erkenning van het maatschappelijk initiatief.

Bovengenoemd programma sluit hier naadloos op aan! De focus in het programma is gericht op drie thema’s, te weten:

-buitenruimte voor iedereen
-gezond en veilig opgroeien
-generaties verbinden

Het beter benutten van de buitenruimte en daarbij de inwoners betrekken. Ruimte voor sport en bewegen ook in het programma gezond en veilig, welke sterk gericht is op de gezondheid van jongeren.

En tenslotte: generaties verbinden, waarbij we als voorbeeld kunnen noemen woonmogelijkheden voor jong en oud samen. Kortom, een bijzonder inspirerend programma, die van grote invloed kan zijn op het welbevinden van onze inwoners in de toekomst!

Hans Wegman