25 augustus 2017

Jo Teenstra nieuw raadslid

Na het vertrek van raadslid Radboud Ammerlaan is er een zetel in de raad vrij. De kandidaten op de CDA-verkiezingslijst van 2014 hebben de mogelijkheid om de zittende fractie aan te vullen. Kandidaat Jo Teenstra heeft positief geantwoord op de vraag of ze de vrijgekomen zetel wil innemen. De fractie is blij met het antwoord en het feit dat ze weer volledig vertegenwoordigd zijn in de raad.

Jo is geboren en getogen in Laren. Na haar studie was ze actief in verschillende leidinggevende functies. Tegenwoordig runt ze samen met haar man Job van der Bijl een eigen bedrijf in de mobiliteitsbranche.Ze wil graag beginnen in de raad en heeft niet lang na hoeven denken over de vraag. Jo geeft aan: “Van huis uit heb ik geleerd dat je je talenten in moet zetten voor de plaatselijke gemeenschap.” Ze is al jarenlang betrokken bij het vrijwilligersleven van Laren en ze praat nu graag mee over alle kernen in de gemeente.

In de raadsvergadering van 11 september wordt ze voorgesteld aan de rest van de raad en zal er gestemd worden over haar beëdiging. Na haar installatie zal de CDA fractie weer uit 4 raadsleden bestaan.