16 februari 2022

Geslaagde bijeenkomst CDA Oude IJsselstreek

Afgelopen zaterdag 12 februari, waren er meerdere activiteiten georganiseerd door het CDA Oude IJsselstreek. De ochtend werd gestart door nieuw landelijk CDA voorzitter Hans Huibers te ontvangen in onze gemeente en hem een korte tour te geven van onze gemeente. Gestart werd er bij het wijngoed Montferland, daarna ging het via Engbergen, het DRU industriepark, de basisschool van Sinderen uiteindelijk naar de Radstake. Deze tour was om te laten zien hoe mooi en bijzonder onze gemeente is, maar ook te hebben over de uitdagingen die er liggen.

Na aankomst bij de Radstake ging er een bijeenkomst van start waarvoor alle leden van het CDA Oude IJsselstreek waren uitgenodigd. Daarnaast hadden we nog meer gasten uit den lande, namelijk: gedeputeerde Peter Drenth, statenlid Arjan Tolkamp, maar ook Tweede Kamerlid Harry van der Molen.
Met hen allen werd er onder het genot van een hapje en een drankje gesproken over 2 belangrijke thema's: De toekomst van onze agrariers en de Noordtak.
Vanuit verschillende zijdes werd de problematiek besproken en konden er vanuit de aanwezige bezoekers vragen gesteld wordne over deze thema's
Er volgt nog een kort videoverslag van deze middag, maar onderstaand alvast een aantal foto's die een impressie geven.