15 maart 2023

'Minder ik, meer wij'

Dit is de slogan van CDA Gelderland die op de verkiezingsposters staat. Het zal u vast niet ontgaan zijn maar de verkiezingscampagne voor de Provinciale Staten en de waterschappen is in volle gang. En vandaag, 15 maart, kunt u naar de stembus om 2 keer uw stem uit te brengen: een belangrijke waarde in ons land, dat wij democratisch onze volksvertegenwoordigers mogen kiezen. Elke stem telt hierbij.

Tijdens het verkiezingsdebat in de BBLTHK van afgelopen dinsdag nam Bert Komdeur, uit Ede, namens het CDA deel. Hij wil zich samen met de nieuwe fractie gaan inzetten  voor een provincie Gelderland waarin ‘samen leven’ centraal staat. Waar naar elkaar om wordt gezien en waar mensen elkaar helpen. Een provincie die we met een gerust hart door kunnen geven aan de volgende generatie. Het CDA wil werken aan een duurzaam Gelderland. ‘Duurzaamheid is voor ons geen stopwoord maar een werkwoord’ gaf Bert aan. ‘De komende jaren worden er grote stappen gezet naar een klimaatneutraal en circulair Gelderland.

Het CDA zet zich in dat iedereen, inwoners en ondernemers, mee kan doen in deze grote verandering.’ Na deze verkiezingscampagne is het woord weer aan u als kiezer. U mag vandaag gaan stemmen. U gaat hier toch ook gebruik van maken?