Twan Reintjes

Mijn naam is Twan Reintjes, 39 jaar en getrouwd. Wij hebben twee kinderen van 2 en 4 jaar. Onze dochter van 4 gaat inmiddels naar basisschool 'De Ratel' en onze zoon een paar dagen per week naar kinderdagverblijf 'De Bonte Koe'.
In het dagelijks leven ben ik projectleider bij een ontgrondingsbedrijf. Daarnaast ben ik onder andere politiek actief.
Inmiddels ben ik al ruim 15 jaar lid van het CDA. Daarvan zit ik nu voor het achtste jaar in de gemeenteraad. Daarvoor ben ik vijf jaar commissielid geweest namens het CDA. Graag wil ik mijzelf voor de komende vier jaar opnieuw met veel enthousiasme in het belang van de gemeente Gennep inzetten. Er is nog genoeg werk te doen!
Voor de komende vier jaar vind ik het belangrijk dat er, zowel in Gennep als de omliggende dorpen, geïnvesteerd gaat worden om deze ook voor onze jongeren aantrekkelijk te houden. Belangrijk is dat we jongeren binden aan onze gemeente. Daarbij horen goede (verenigings)voorzieningen. We wonen in een prachtige en afwisselende omgeving, waar we wat mij betreft best wat trotser op mogen zijn. Tal van recreatiemogelijkheden kent onze gemeente. Onze gemeente is goed ontsloten richting grote(re) steden, dat is gunstig voor ons vestigingsklimaat. Het aanbod werkgelegenheid kan altijd beter, dat verdient continue aandacht.
Daarbij hoort een actieve en ondernemende houding vanuit een gemeente. Kansen zien, maar ook realiseren! Niets komt aanwaaien. Samen met de samenleving moeten we de schouders er onder zetten.
Op de kandidatenlijst van het CDA voor de gemeenteraadsverkiezingen sta ik op plek 2.
Aangezien er nog genoeg werk te doen is, is mijn motto: Geen geintjes, stem Twan Reintjes!

Fractievoorzitter Twan Reintjes:
Woordvoerder: Wonen, toerisme, milieu en duurzaamheid

A.G.H. (Twan) Reintjes
Looiseweg 5