Erik van der Wijst

Commissie: Bestuur en strategie

Na enkele jaren in een andere gemeente te hebben gewoond besloot ik me bij terugkeer in Vorstenbosch, de gemeente Bernheze, actief in te gaan zetten voor het CDA. Het zit namelijk niet in me om passief langs de kant te staan. In 2014 ben ik daarom als burgerlid toegetreden tot de commissie Bestuur en Strategie en sinds 2018 daarnaast ook toegetreden tot de gemeenteraad. Samen met U als inwoner als een frisse wind kijken hoe we zoveel mogelijk voor onze inwoners kunnen bereiken. Er samen voor zorgen dat we trots kunnen zijn en zorg dragen voor een leefbare gemeente voor iedereen, dat is waar ik voor ga! Hierbij liggen altijd een hoop uitdagingen voor ons, roepen hoe het niet moet en wat er fout gegaan is blijkt hierbij voor sommigen aantrekkelijk en eenvoudig. Ik kijk samen met u liever vooruit om te kijken hoe we van eerder gemaakte fouten kunnen leren.