Jeroen Bruijns

Voor mij staat de gemeenschap altijd centraal, de keuzes die gemaakt worden moeten dan ook in dienst staan van het versterken van onze gemeenschappen. De overheid en markt moeten ten dienst staan aan de samenleving en niet andersom. Meer Mensen, minder Overheid, minder Markt, want samen kunnen we meer!

Jeroen is al vele jaren actief in het CDA Breda, als bestuurslid, campaigner, lid van de programmacommissie en nu alsmassaal op voorkeurstemmen gekozen Gemeenteraadslid . Hij was er vroeg bij en werd dan ook al tijdens Bredase Scholierendebatten door ons voormanlige CDA raadslid Mattie Boidin gespot en later door Kamerlid Ger Koopmans definitief voor het CDA binnengehaald. Een enthousiaste duizendpoot die van aanpakken houdt, maar vooral niet op zijn mondje gevallen is.

In het dagelijks leven is Jeroen een actief student, na zijn afgeronde studie Verkeerskunde aan de NHTV volgt hij nu de bachelor Bestuurskunde aan de Universiteit van Tilburg. Naast zijn studie is hij Dagelijks Bestuurslid Organisatie geweest van het CDJA Nederland, werkte hij bij de CDA Tweede Kamerfractie en is hij oprichter van de Bredase Jongerenraad

Als geboren inwoner van Bavel en actief student in Breda vertegenwoordigt Jeroen een authentieke jonge stem in onze gemeente. Zowel dorp als stad is hem bekend, waarin hij duidelijk op komt voor de belangen van de jongeren en het carnavals-, en dorpse verenigingsleven. Ook op het gebied van ruimtelijke ordening, milieu en verkeer(sveiligheid) & vervoer brengt hij expertise in voor onze afdeling.