09 maart 2022

Al 44 jaar lokaal sterk

Samen aan zet voor onze gemeente

Over een week kunt u zich tijdens de gemeenteraadsverkiezingen uitspreken over de toekomst van onze gemeente. Het motto van het CDA is ‘Samenleving aan zet’. Wij geloven dat mensen samen veel kunnen en voor elkaar willen zorgen. “Je leeft niet alleen voor jezelf, maar ook voor een ander,” vindt Mieke Broeders-Habraken uit De Moer, lijsttrekker voor het CDA.

Volop actie

Afgelopen weken hebben de kandidaten op de CDA-lijst zichzelf aan u voorgesteld. Wij nodigen u uit om met hen in gesprek te gaan. Dat kan tijdens de weekmarkten op vrijdag 11 maart aanstaande. Of wij komen bij u langs tijdens onze fietstocht komende zaterdag, 12 maart. Die dag delen wij taarten uit aan mensen waar een CDA-poster achter het raam hangt. Heeft u nog geen poster? E-mail of bel ons dan.

CDA Loon op Zand is een lokale partij

Het CDA in onze gemeente gaat over lokale onderwerpen. Of het nu de grote veranderingen zijn waar de gemeente voor staat of de kleine ongemakken die u ondervindt in uw buurt, u kunt ze met ons delen. Wij kunnen voor u gebruikmaken van het CDA-netwerk in onze buurgemeenten, onze parlementariërs in Den Haag of Statenleden in ‘s-Hertogenbosch. Zo vragen wij regelmatig raad aan Kamerlid René Peters als het gaat om de zorg. Mieke Broeders-Habraken: “Met Erik Ronnes en Elies Lemkes-Straver, gedeputeerden in Den Bosch, heb ik regelmatig contact over de ontwikkelingen in het landelijk gebied en de woningopgave.”

Al 44 jaar geniet het CDA in onze gemeente een groot vertrouwen van inwoners, verenigingen en ondernemers. Met ambitie, eigentijds en fris elan wil het CDA dat vertrouwen de komende vier jaar opnieuw waarmaken!

Meer informatie

Meer weten over de persoonlijke boodschap van onze kandidaten? Op de pagina van onze eerste zes kandidaten kunt u op hun naam doorklikken naar hun persoonlijke boodschap! Neem contact met ons op via [email protected] of bel met onze lijsttrekker Mieke Broeders-Habraken: 06 – 23 11 36 36.